22 Mayıs 2012 Salı

Kıçımdaki Pireler Durmuyor

9 sene olmuş Bursa'ya geleli.Benim için çok uzun bir süre bu.Zira ben alışık değilim bir yerde kök salmaya,9 sene aynı yerde yaşamak 16 senelik hayatımın rekoru hatta.Bir deniz kıyısında küçük müstakil evimizden bisikletle sahil yolunda gezdiğim gündüz düşleri kurup duruyorum,sıcaktan herhalde.Ben küçüklükten alışığım düzenimi bırakıp gitmelere,ama annem değil.O yüzden bayağı korktuğunu düşünüyorum,hoş bunların yumurtalarını kafama o soktu.
Gitmemem de gerek,ancak sanki beni çağırıyor bir şeyler.Ruhumdaki boşluk bana gezginliği ve arayışı öğretmiş sanırım....
Belki de sadece sıcaktandır,bıkkınlığımdandır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Mayıs 2012 Salı

Kıçımdaki Pireler Durmuyor

9 sene olmuş Bursa'ya geleli.Benim için çok uzun bir süre bu.Zira ben alışık değilim bir yerde kök salmaya,9 sene aynı yerde yaşamak 16 senelik hayatımın rekoru hatta.Bir deniz kıyısında küçük müstakil evimizden bisikletle sahil yolunda gezdiğim gündüz düşleri kurup duruyorum,sıcaktan herhalde.Ben küçüklükten alışığım düzenimi bırakıp gitmelere,ama annem değil.O yüzden bayağı korktuğunu düşünüyorum,hoş bunların yumurtalarını kafama o soktu.
Gitmemem de gerek,ancak sanki beni çağırıyor bir şeyler.Ruhumdaki boşluk bana gezginliği ve arayışı öğretmiş sanırım....
Belki de sadece sıcaktandır,bıkkınlığımdandır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder