9 Haziran 2013 Pazar

#OccupyBursa x2

Bursa'da eylemler hız kesmiyor.6-7 eylem olmuştur herhalde.Ben bunlardan sadece ikisine katılabildim.Bu eylem Bursa'nın en işlek caddelerinden biri olan Heykel'de,eski Adliye yeni Atatürk Heykeli önünde yapıldı.İlk başta yüz kişi falandık,ancak sonra binlere dönüştük...10 yaşındaki çocuklar ablalarının hazırladıkları pankartlarla,daha da küçükleri babalarının omuzlarında,gençler kendi emekleri olan pankartlarla,yaşlılar ise cezveleri ve küçük tencereleriyle geldi eyleme.Gerçekten de her yaştan insan oradaydı.Daha çok kare çekmeyi isterdim ancak telefonum buna müsait etmedi(Kulağına köpek dolsun WhatsApp!),siz bir kaç yaratıcı pankartla idare edin...










1 yorum:

9 Haziran 2013 Pazar

#OccupyBursa x2

Bursa'da eylemler hız kesmiyor.6-7 eylem olmuştur herhalde.Ben bunlardan sadece ikisine katılabildim.Bu eylem Bursa'nın en işlek caddelerinden biri olan Heykel'de,eski Adliye yeni Atatürk Heykeli önünde yapıldı.İlk başta yüz kişi falandık,ancak sonra binlere dönüştük...10 yaşındaki çocuklar ablalarının hazırladıkları pankartlarla,daha da küçükleri babalarının omuzlarında,gençler kendi emekleri olan pankartlarla,yaşlılar ise cezveleri ve küçük tencereleriyle geldi eyleme.Gerçekten de her yaştan insan oradaydı.Daha çok kare çekmeyi isterdim ancak telefonum buna müsait etmedi(Kulağına köpek dolsun WhatsApp!),siz bir kaç yaratıcı pankartla idare edin...










1 yorum: